Powiedz , jakiej muzyki słuchasz, a powiem Ci, kim jesteś - part.2,

Poprzedni post, po 10 najlepszych dla mnie pozycjach, okazał się być zbyt długi, by umieszczać w nim kolejne piosenki, dlatego podzieliłam go na dwie części. W obecnej, jak zapowiedziałam, prezentuję piosenki zespołów, których tak do końca jeszcze nie znam, lub po prostu nie przypadły mi one CAŁKOWICIE do gustu. Tutaj nie będę kierować się kolejnością chronologicznie uporządkowaną (czyt. od najbardziej ulubionej piosenki/zespołu najmniej ulubionej piosenki/zespołu)

Zacznijmy od najświeższego zespołu - Mumford and Sons. Do tej pory zdążyłam poznać 2 piosenki, z czego jedna dostała się do listy moich ulubionych, dlatego sądzę, że po dłuższej znajomości na pewno bardzo się z owym zespołem polubimy :) Wam prezentuję piosenkę "I will wait".



Dalej Daughter, której, czy którego ( ze względu na znaczenie, nie wiem nawet jak mam się odnosić do zespołu) znam tylko jedną piosenkę, a która również należy do ulubionych i zajmuje w niej na pewno jedną z pierwszych pozycji - "Youth".



Kolejne dwie piosenki należą do zespołu Foxes, który poznałam, podobnie jak Class Actress (o którym wspomniałam w poprzednim poście), dzięki uważnemu śledzeniu przyjaciół z Upper East Side, czyli oglądaniu Plotkary. "Youth" i "In her arms" to dwie moje ulubione piosenki tego zespołu.



Czas na szkockiego DJ'a - Calvina Harrisa. Nie znam całej jego twórczości, jednak większość tych utworów, które zdążyłam kilkakrotnie przesłuchać, całkowicie przypadły mi do gustu. Obecnie, do moich ulubionych należą "Feel so Close" oraz "Sweet Nothing" nagrane razem z Florence Welch (wokalistka zespołu Florence + the Machine, o którym również wspominałam w poprzednim poście.)



Dwie ostatnie piosenki należą kolejno do zespołów: M83 oraz the Paper Kites. Pierwsza - "Midnight City" nawinęła mi się, po prostu, podczas oglądania reklam, a tych z ową piosenką w tle, z tego co zauważyłam, ukazuje się coraz więcej. Drugą ("Bloom") wysłała mi moja siostra cioteczna i co tu mówić, spodobała mi się od razu. 



To wszystko na dziś. Chętnie dowiem się, jakich zespołów czy piosenek Wy lubicie słuchać najbardziej, dlatego czekam na komentarze :)

xoxo, Marta.

2 komentarze:

  1. Muzyka bardzo wiele mówi o osobach, które jej słuchają.. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego postanowiłam co nieco tu przedstawić :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz ♥