New In + Dzisiejszy strój

Okazało się, że dzisiejszy dzień spędziłam na spontanicznych zakupach z rodziną w Ptak Outlecie. Szczerze mówiąc zupełnie inaczej wyobrażałam sobie jego wnętrze, ale nie zmienia to faktu, że zakupy okazały się udane.

Po pierwsze, pokażę Wam moje zdobycze:

jeansy: HOUSE Outlet/ czarne spodnie: Vero Moda Outlet

Buty: HOUSE Outlet. Wydają się być idealne na zbliżający się wyjazd.


Oprócz tego chcę przedstawić Wam mój dzisiejszy outfit. Nieczęsto zdarza mi się ubierać w takim stylu, choć muszę przyznać, że bardzo go lubię. Nie potrafię jednak zdefiniować siebie pod tym względem, ponieważ jest wiele innych styli, które również lubię i praktykuję (przynajmniej się staram). Chyba nie potrafiłabym ograniczyć się do jednego.







Spodnie: nn - sklep mamy / Bluzka: Terranova / Kurtka: Bershka / Buty: nn

xoxo, Marta.

4 komentarze:

  1. świetna koszulka , buty , spodnie < 3
    wszystko bardzo mi się podoba ! :)
    welovebaranowa.blogspot.com wpadnij ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :):),
    dodajemy do obserwowanych, liczymy na rewanż.
    U nas za to, ze obserwujesz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    Pozdrawiam,
    Marta
    modelsoutfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka i bluzka z outfitu jest super;*
    pozatym podoba mi się ten blog ;)♥!
    zapraszam : yellowparadisee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje udanych zakupów :) wiedzę że są naprawdę udane :) też bedę musiała wybrać się na sklepowe polowanie że tak powiem :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może obserwujemy ? :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ♥