PhotoMix - Październik/Listopad.

Dziś moja mama obchodzi imieniny (przy okazji: wszystkiego najlepszego dla Katarzynek), dlatego w domu szykuje się całkiem spore przyjęcie. Niedługo zaczną schodzić się pierwsi goście, a koniec przygotowań jak był daleko, tak jest nadal.

Dla Was przygotowałam dziś troszkę odmienny post od poprzednich, czyli PhotoMix. Piszcie, co sądzicie o takich lifestyle'owych fotkach :)




 



1. Słit focia z podręcznikiem do fizyki (jako, że jestem na profilu politechnicznym)
2. Słit focia w Ptak Outlet
3. Dzieło mojej koleżanki: JA + ALEX = ♥
4. Ja i Roofi :)
5. Kolejna słit focia.
6. Londyn (maj '12)
7. Październikowe niebo w moim mieście.
8. Pierwszy śnieg w moim mieście.
9. Jestę Portierę, czyli jak wyglądałam podczas HALLOWEEN.
10. Londyn (maj '12)

Jak to mówią: ENJOY, Marta. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ♥