Happy Birthday to ME + Blog as a gift

Witajcie.

Mam na imię Marta, dzisiaj obchodzę 16 urodziny a ten blog jest prezentem ode mnie... dla mnie (mam nadzieję, że również dla Was).

Odkąd zaczęłam interesować się modą, a właściwie blogami jej poświęconymi, zapragnęłam takowy posiadać. Próbowałam wielokrotnie, raz tylko odniosłam względny sukces, ponieważ ów blog, okazał się nie być tym wymarzonym.

Muszę od razu zaznaczyć, że mimo wszystko nie będę opierać się tylko i wyłącznie na moim zamiłowaniu do "strojenia się i pstrykania fotek własnych outfitów". Zaplanowałam pisać tu również o innych moich (mniejszych, czy większych) zainteresowaniach.

Myślę, że jeszcze dziś wieczorem, ewentualnie jutro rano dam Wam znać jak przebiegł mój urodzinowy dzień, mam nadzieję, że mój nowy blog zaciekawi Was od samego początku swojego istnienia.


pozdrawiam, Marta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ♥