3in1

Witajcie!

Nawet nie wiecie jak bardzo stęskniłam się za blogowaniem! Laba od szkoły stała się naszą labą od bloga, a powrót do szkoły pociągnął za sobą powrót natłoku obowiązków, czego nie mogłyśmy pogodzić z aktywnością na blogu. Praktycznie codziennie obiecałyśmy sobie "w ten weekend zrobimy sesję na bloga", ale mróz, który wciąż [:((((((((] panuje na zewnątrz, nie jest naszym przyjacielem, dlatego musimy wstrzymywać się aż do powrotu słońca ciepła i zieleni.

Dzisiaj, pod napływem spontaniczności, zamiast uczyć się, co ostatnio przychodzi mi z wielkim trudem, postanowiłam poprzebierać się i porobić parę zdjęć. Od razu pomyślałam, że w końcu mam temat na post.

Co prawda, Julki nie ma ze mną na zdjęciach, czego bardzo żałuję, ale mam nadzieję, że Was, jako naszych czytelników, taki post usatysfakcjonuje (ja staram się nim, póki co, zadowolić).


Kurtka: Bershka || Bluzka: KISS dla Pull&Bear || Spódniczka: TK Maxx || Buty (których nie widać ;c): Deezee


Kurtka (brata): C&A || Jeansy: House || Buty: Nike Air Max


Spodnie(mamy): Zara || Koszula: Primark || Buty: Stradivarius || Sweter: Sklep Mamy

PS: Co powiecie na post w postaci filmiku? Od jakiegoś czasu o tym myślimy i próbujemy się przełamać, jednak chciałybyśmy najpierw rozeznać się z "rynkiem" :)

xoxo, Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ♥